Angående min fråga

Angående min fråga i mitt förra inlägg : " När ska min förkylning bryta ut på riktigt?" kan jag härmed fastställa att den NU har brutigt ut. Mår riktigt dåligt idag, huvudet känns som det vägen ton, min näsa rinner hela hela tiden och har lite lite ont i halsen. Så fökylningen har brutit och därmed kan man också lista ut vad jag kommer göra i helgen. Se på TV, slappa och måla. Men idag ska jag faktiskt vara med Emelie och hon vill vara med en förkyld Ameli vill säga. Jag orkar göra något men måste säga att det var jobbigt att gå till skolan och anstränga sig.. Men bättre att förkylningen bryter ut nu än på julafton eller nyår eller så.

Nu blev mitt inlägg väldigt flummigt och rörigt tror  jag men i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Em

Om du orkar. Tvinga inte dig själv att vara med mig. Utan bara om du orkar :) Men jag är gärna med dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback