Ändring och tre bra saker

Som ni märker har jag gjort lite ändringar på min blogg, har bytt bakgrundfärg och också bytt header till lite mer "vinter". Jag vet inte hur många olika jag gjort men beslutade mig för denna sen i alla fall. Kanske inte så jättebra men det får duga åt mig i alla fall. Den förra jag hade kändes så "höstig" så tyckte det var dags att byta "igen" jag vet... kommer troligtvis att byta om någon månad eller två igen så...

I alla fall ska föröska skriva tre bra saker jag gjort idag innan jag ska göra mig i ordning och krypa ner i sängen.

1. Jag och Lina har gjort klart filosofin och kan nu redovisa i morgon.

2. Jag har varit ute och gått med Emelie i minst en halvtimme, så himla härligt att ut och gå!

3. Jag har bakat kladdkaka och den gick åt ganska så snabbt faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Em

Din header blev fin. Min är mer somrig, men kände att man behövde något att längta efter. :) Mina muffins försvinner alltid i ett nafs. Sofie är nog den största tjuven i det fallet. Haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback