Ursh på mig

Välkommen till Världens tråkigaste blogg. Jag skirver bara om mina värdelösa känslor här. Vilket är grymt tråkigt att läsa. Men eftersom jag inte har anant för mig kan jag väll lika gärna skirva av hur jag känner just nu också.

För tillfälligt mår jag kasst, varför undrar ni säkert då?. Jo för att jag har en tindens att såra mina nära och kära. Jag tror inte det finns någon mer klantig person än jag i hela universum. Jag säger fel saker, ja utrycker mig på fel sätt så att andra uppfattar det som något. Det har inte hänt en gång, två gånger utan flera gånger. Jag börjar erkligen bli trött på att städnigt såra människor, göra andra människor besvikna, ledsna, arga ja allt egentligen. Nej jag borde  ändra stil. Hur många gånger har jag då inte sagt detta? JO ett X antal gånger, tydligen så är det omöjligt för mig att kunan ändra mig. Jag kommer alltid vara klantiga, överreagerade, blåsta, utryckamigfel- blonda Ameli. Det är jag och det får jag väll ta och leva med då. Oavsett om jag vill det eller inte....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback