Suprises....

Full av överraskningar är nog alla hela tiden. Jag är för tillfället så förbannad för att man inte bara för en minut kan vara glad. Nej för först får men reda på något helt oväntat.... och sen får man reda på något annat. Jag tänker inte nämna det här. Men jag tror att en del kan känna sig lite skyldiga... I alla fall så vill jag bara må bra för en minut. Känna att jag räcker till. Känna att jag är fin, känna att jag duger. För tillfället känner jag inte något av det. Känner mig som en osynlig ful råtta.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är absolut ingen osynlig ful råtta! Har du sett den vackra bilden du har på din blogg? Vet du vad som gör bilden så vacker? Jo personen på bilden. Och hon är du!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback