"regnet det bara öser ner"

Finns det ingen låt som går i räfrängen:"Regnet det bara öser ner" och sen är det mer i versen som jag inte kommer ihåg..? Någon som vet om det är någon låt som gå så?:P I alla fall så är det precis vad det gör nu.. eller det har öst ner hela dagen. Är detta äkta Svensk sommar..? hatar verkligen när det regnar.. på ett sätt kan det vara mysigt att abra gosa ner sig i ett vermt täcke, dicka te och äta popcorn. Men på sommaren ska det ju vara blå himmel solen ska lysa och mans ka kunna sola och bada! Nej jag har ingen aning om vad jag ska göra idag så det blir väll och sitta vid datorn/tvn. 

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag känner igen det där "regnet det bara öser ner" men sen kan jag inget mer ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback