Oj oj oj

God Eftermiddag. Idag är det då söndag och jag har faktiskt frö en gångs skull gjort något istället för att bara sitta och glo som jag gjorde hela dagen igår. Cyklade nämligen till Ö&B och handlade lite godis men också nödvändighter som schampoo och sånt. Nu är klockan nämre tre och ska nog snart ta en runda och övningsköra lite. Jag tänker inte sitta och ruttna bort idag också. Nej nej det är det slut med.

I alla fall så måste jag bara säga att jag tycker tiden går för j*vla snabbt.  Om mindre än en månad så börjar skolan igen(!). Då går jag tredje och sista året på gymnasiet och snart så är det min tur att springa ut och sjunga " för jag har tagit studenten" , Oj oj oj.. tiden går verkligen för snabbt ibland..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback