Lite gladare

Nu är jag lite gladare igen. Mitt humör går verkligen upp och ner.. men så fort jag börja tänkta på en enda negativ sak så kommer allt annat fram också.. idag ska jag i alla fall iväg och se på Diggiloo med mamma och några andra. Det ska bli ganska så kul tror  jag. Så nu måste jag alltså ta och göra mig i ordning innan mamma kommer förbi och hämta mig.'

Måste föresten tillägga att jag tycker det är lite smått irriterande med människor som inte läser inläggen. Jag menar en del inlägg som jag skriver är faktiskt ganska känslosamma. Så snälla läs inläggen innan ni kommenteera :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig

Där jag går i mina gyllne skor...... =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback