hm..

Klockan är nu ett och kom hem från Lina för en stund sedan. Var kul att umgås med "the gang" även fast vissa bara kom på en snabbvisit och en del inte kunde komma.. men roligt var det i alla fall. Nu sitter jag här och gör ingeting.. borde sova men är så hyperpigg så vet inte  vad jag ska ta mig till, tror jag skulle orka springa någa varv runt huset men känns lite onödig`t? Hm.. fundera ändå på att försöka sova. Om inte annt rulla tummarna och försöka att sova i alla fall.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

I morgon vet jag inte vad jag ska göra. Tänkte först åka med Emelie och hennes kompis till Vita sand men så blev det inte. Så nu tjatar mamma att jag ska komma till hennne... men vet inte. Som vanligt har jag svårt att bestämma mig. Får väll sova på saken antar jag.

God natt nu då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback