Vad ska jag göra?

Klockan är snart ett och jag sitter fortfarande uppe. Är förvånandsvärts trött trots min d umma förkylning som aldrig verka vilja ge med sig. Är trött på grund av förkylningen men är väldigt utråkad och har ingen som helst aning vad jag ska göra. Sova vore ett bra förslag men låter också väldigt tråkigt om jag får säga det själv.  Funderar i alla fall på att se någon film eller något. Men först ska jag ner och hämta ett glas vatten, göra mig i ordning och krypa ner i sängen tror jag. Kanske sitta mer skolarbete? Vore inte helt fel med tanke på hur mycket jag har. Jaja får se hur det blir.

Kommentarer
Postat av: Solli

Såg att du varit med och tävlat i en

annan blogg. Just nu lottar jag ut

exklusiva produkter från Mondiablo.

Tävlingen avslutas nästa vecka och

vinstchansen är väldigt stor då det

ännu inte är många som deltar än.

Därför ville jag tipsa dig ;o)



Ha en underbar helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback