Nyårsafton 2008

IDag är det Nyårsafton. Snart ett nytt år, ett nytt år som kommer kallas 2009. Jag ska inte ha förhöga förväntningar på året utan bara flyta med så att säga. I alla fall så har jag kommit på ett nyårslöfte till mig själv. Kanske inte så bra men det är ju ett nyårslöfte i alla fall :).

Idag ser planerna ut så att jag ska fira pappa som fyller år idag. Det blir lite smörgåstårta och sen ännu mera tårta! Gott gott gott. Sen vid femtiden ska vi troligtvis traska ner till sjön för att kolla på fyrverkerierna där. Alltid lika fint måste jag säga. Sen på kvällen ska jag och Emelie bege oss till Lina där vi ska umgås och spela spel? eller något, ( inte riktigt bestämt faktiskt.).

Det är väll något sånt här som min nyårsaftion 2008 kommer att se ut. Hoppas på en bra nyårsaftion nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback