YEY!

Idag har jag varit väldigt duktig!

Gick upp klockan halv tio, åt frukost och segade lite, dushade och tog på mig bikinin i hopp om att det skulle bli soligt idag. Solade i en halvtimme sen kom de förbaskade elaka gråa molnen fram. Så  gick in tog på mig andra kläder pch började dammsuga och damma i mitt rum i stället. När det var avklarat så satt jag mig framför  datorn ett ögonblick( kanske mer en ett ögonblick men...) Sedan så ringde jag till trafikskolan och bad att få betala för teorikurserna. Så det var bara att trampa iväg på cyklen. Efter det lagade jag middag, stekte fisk och kokade potatis. Är man duktig eller? :P


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag var faktist duktigare än dig. Muhaha!

Postat av: Emelie

Svar: Var inte det jag syftade på. Jag har inte jobbat idag.

2008-08-11 @ 21:47:27
URL: http://jagemelie1989.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback