Den allra sista dagen

Jaha då är detta den allra allra sista dagen på sommarlovet. Vet inte om jag ska vara glad eller ledsen att skolan börjar igen. Så skönt att slippa alla dessa läxor och bara får göra som man själv vill. Men ska ändå blir kul att starta alla de nya kurserna som jag tror kommer bli väldigt roliga. Så jag har nog en blandad känsla i kroppen kan man säga.

Hur ska jag då spendera den allra sista dagen på sommarlovet? Har inga planer alls för dagen, tänkre först stick aut på stan och köpa lite pennor  och sådant, men efetersom man ändå har pennor hemma så tar det de så länge. Ska slappa fullt ut heeeela långa dagen och kanske ev gå en lite runda frammåt kvällen innan kan kryper ner i sängen. Men det återsår att se.


Nu ska jag inte fummla mer på detta tråkiga inlägg som det helt plötsligt blev. Nu ska jag fortsätta slappaaaa och lyssna på musik :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback