dåliga eller bra dagar?

Dagar som denna kan vara härligt ibland men det kan också vara helt tvärtom. Idag är det den dära "tvärtomdagen". Har verkligen inte gjort någonting idag.. förutom att bakat och lagat mat... (inte likt mig, kanske ett tecken på att jag är extremt rastlös?). I alla fall så blir jag bara så arg och deprimerad när jag sitter och inte gör någonting. Känns verkligen som är totalt bortglömt och jag inte ens existerar. Nej inga fler sådna här dagar på ett tag! I morgon ska jag ställa klockan 9-9.30. Gå upp äta frukost och ut och jogga om det är fint väder,,, annars annars så ja tar jag träningscyklen som står i tvrummet och cykla lite här. Ha en fortsatt bra kväll nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback